Kurang keras malam ni bang! Ngapa…?

13 07 2011

Apabila membicarakan alat kelakian atau zakar lembik dan tiada power ketika berjuang dalam lautan gelora yang penuh onak dan duri dan akhirnya lemas ditasik madu sering kali membuat lelaki rungsing dan bimbang. Tekanan dan kebimbangan ini akan membuat lelaki jadi tak menentu.

Oleh itu adalah menjadi tanggungjawab sebagai lelaki berusaha untuk memperbaiki diri. Kali ini artikel akan berbicara cara mengatasi zakar lembik, cepat pancut, kurang stamina dan tidak tahan lama berjuang. Kadangkala yang lebih parah, baru nak acu pistol dan keluar air. Aduh pening!..macam ayam daaa. Tak kan nak menjerit..Mak tolong aku!. kalau zaman budak-budak   boleh buat sebegitu. Ini dah jadi bapa budak atau bakal bapa. Mesti malu nak beritahu mak atau pun sesiapa.

Salah satu herba yang baik untuk mengembalikan stamina lelaki adalah Kizlipp. Oleh kerana kehebatannya menyelesaikan masalah zakar lembik, cepat pancut, kurang tegang, kurang stamina. Ia menjadi keperluan kepada lelaki bagi menyelesaikan permasalahan ini.


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: