Serbuk KIZLIPP Untuk POWER Segera Sebelum Seksual – Tanpa kesan sampingan

12 01 2011

Testimoni Kizlipp

“Saya telah membeli Kizlipp baru-baru ini dan setelah tiga hari mengambilnya, ternyata kesan nya amat memberangsangkan dari segi hubungan intim suami isteri kerana alat kelamin saya kembali mantap dan mampu bertahan lebih lama.

Bagi saya herba yang terkandung didalam pembuatan Kizlipp satu altenatif kepada saya yang sebelum ini mengalami penurunan keghairah seks terhadap isteri yang mungkin disebabkan dengan aktiviti harian yang memenatkan dan ditambah oleh masalah diabetis yang membelenggu kesihatan saya. 

Setelah mengambil 3 sachet kizlipp perubahan yang saya alami amat ketara sekali berbanding sebelum ini. Badan terasa lebih segar, lebih bermaya dan ringan. Ianya memang hebat dan memberi lebih kepuasan.”

Kizlipp memang berkesan, bukan saja untuk hubungan intim suami isteri, malah kesihatan lelaki pada amnya. Terima kasih.


Tindakan

Information

8 responses

2 02 2011
MD YUSOFF MANSOR

Saya mahu mencoba kizlipp. Sila hubungi saya melaui email diatas.

3 02 2011
kizlip

Maklumat yang diminta telah dihantar kealamat email yang disertakan.

Terima kasih.

14 03 2011
Abuya

Syabas kepada produk klizlipp..pertama kali mencuba saya agak terkejut sekali dengan perubahan diri saya dan jika stemina asmara di kamar…Apapun saya sedikit mengalami masalah bila mengambil 1 packed dimana selama2 hari (48hrs) saya mengalami masalah pening dan sedikit sakit kepala??…kenapa….dan mengapa..

7 04 2011
faizzz

tlg hantar info klizlipp ke emel saya..how to order and etc…

14 11 2011
adenan

Assalam…..
Saya nak tahu lebih lanjut tentang produk ni….
Adakah ianya sama seperti Tricajus……

17 11 2011
kizlip

Keberkesanan yang lebih kurang sama. Dipermudahkan dengan hanya memasukkan serbuk kedalam mulut dan biarkan ianya larut sendiri.

1 12 2011
hdy2272@gmail.com

Salam, bro mana nak dpt benda ni kat kl ni….beli beli on line ni leceh lahhh…..lambat nak tunggu 2 hari tu wokk…..nak pakai malam kang….

22 12 2011
kizlip

Gua buat urus niaga secara online jer.

Tinggalkan Jawapan

