Kurang keras malam ni bang! Ngapa…?

13 07 2011

Apabila membicarakan alat kelakian atau zakar lembik dan tiada power ketika berjuang dalam lautan gelora yang penuh onak dan duri dan akhirnya lemas ditasik madu sering kali membuat lelaki rungsing dan bimbang. Tekanan dan kebimbangan ini akan membuat lelaki jadi tak menentu.

Oleh itu adalah menjadi tanggungjawab sebagai lelaki berusaha untuk memperbaiki diri. Kali ini artikel akan berbicara cara mengatasi zakar lembik, cepat pancut, kurang stamina dan tidak tahan lama berjuang. Kadangkala yang lebih parah, baru nak acu pistol dan keluar air. Aduh pening!..macam ayam daaa. Tak kan nak menjerit..Mak tolong aku!. kalau zaman budak-budak   boleh buat sebegitu. Ini dah jadi bapa budak atau bakal bapa. Mesti malu nak beritahu mak atau pun sesiapa.

Salah satu herba yang baik untuk mengembalikan stamina lelaki adalah Kizlipp. Oleh kerana kehebatannya menyelesaikan masalah zakar lembik, cepat pancut, kurang tegang, kurang stamina. Ia menjadi keperluan kepada lelaki bagi menyelesaikan permasalahan ini.





7 Sebab Zakar Menjadi Tegang

8 07 2011

Keadaan zakar yang tegang, pejal dan bertenaga merupakan isyarat utama bagi sang suami sebelum memulakan hubungan dengan si isteri. Sebenarnya, terdapat beberapa perkara yang menyebabkan zakar menjadi tegang.

Antaranya adalah :-

1. Zakar menjadi tegang disebabkan oleh anda memakan ubat kuat.

Ubat kuat biasanya akan membangkitkan gelora nafsu anda.

Namun, anda haruslah berhati-hati dalam memilihnya. Jika tidak, anda mungkin berisiko merana seumur hidup. Pastikan anda mendapatkan nasihat doktor atau pihak yang bertauliah terlebih dahulu ya.

2. Oleh sebab pengaruh hormon.

Ianya dikeluarkan oleh buli-buli jantina ke dalam darah dan membuatkan zakar tegang.

Hormon-hormon akan bergerak ke otak, seluruh anggota badan dan tulang belakang. Kemudiannya, zakar akan hidup dan tegang secara tiba-tiba sehinggalah anda berkeinginan untuk melakukan persetubuhan.

3. Akibat kepanasan.

Biasanya setelah anda meminum atau memakan dari jenis rempah-ratus seperti lada hitam, kayu manis, bawang dan halia.

Rempah-ratus tersebut akan hancur di dalam darah. Kemudian, ia mempengaruhi otak, sum-sum tulang belakang dan akhirnya selaput pundi kencing. Hal ini juga menyebabkan rasa panas pada selaput lendir.

Rasa panas pada saluran kencing tadi seterusnya membuatkan zakar menjadi tegang.

4. Isi perut kembang.

Makanan seperti keju, telur dan sayur-sayuran apabila dimakan boleh mengembangkan kisaran makanan dan usus.

Seterusnya, ia boleh mendatangkan ketegangan pada saraf jantina sehinggalah zakar menjadi tegang.

5. Pundi-pundi kencing penuh.

Apabila pundi-pundi kencing ni penuh dan berisi air, zakar akan menjadi tegang. Hal ini biasanya terjadi sewaktu bangun pagi. Malah, kanak-kanak pun turut mengalaminya.

6. Gelora nafsu di dalam otak.

Zakar juga mudah tegang apabila timbulnya gelora nafsu dalam otak. Gelora nafsu ni timbul akibat pengambilan alkohol atau meminum arak.

Namun anda harus ingat bahawa alkohol dan arak memang akan menguatkan nafsu. Tapi kekuatannya sesungguhnya yang terindah hanyalah sementara. Pada akhirnya nanti, kekuatan tenaga batin itu akan lenyap sama sekali.

Malah, arak bukan hanya membunuh syahwat tetapi turut membunuh jiwa dan rohani anda.

Lagi satu, menurut kajian yang dijalankan mendapati individu yang meminum arak lebih cepat kehilangan tenaga berbanding mereka yang tidak pernah mengambilnya.

7. Sudah tentu kerana bersentuh anggota jantina.

Ini kerana, bahagian hadapan zakar (kulit kepala zakar) terdiri daripada rangkaian urat halus dan kuat serta terasa geli.

Pada bahagian hujungnya pula terdapat anggota-anggota khas yang dinamakan saraf kelazatan. Saraf kelazatan ini boleh diumpamakan sebagai alat elektrik yang mengeluarkan api bila bersentuhan dengan sesuatu benda.

Begitulah serba sedikit info yang menyebabkan zakar lelaki menjadi tegang. Sebaik-baiknya anda jauhilah arak kerana ianya lebih banyak membawa mudarat daripada memberikan faedah. Akhir kata, mudah-mudahan perkongsian ini sikit sebanyak meningkatkan pengetahuan serta menambahkan kesedaran terutamanya buat kaum lelaki tentang alat sulit anda.

KIZLIPP – Tawaran Hebat sila klik DISINI





Kizlipp Atasi Masalah Zakar Tak Tegang Dan Mati Pucuk Hanya RM50

29 03 2011

Pernahkah anda merasakan INGIN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS tetapi anda tiada tenaga dan tak cukup POWER??!!

Kizlipp adalah jawapan penyelesaiannya. Jangan RAGU & jangan BIMBANG!! Tiada kesan sampingan… Tenaga anda akan segera meningkat dalam masa 1 jam… Kemudian anda pasti bersedia melakukannya…

Bukan itu saja… ia juga boleh diambil untuk jangka masa panjang untuk tenaga berkekalan… walaupun bagi yang tiada masalah di atas…

Bagi yang mempunyai sakit kencing manis.. Kizlipp adalah berita baik untuk anda… ia bukan saja dapat mengatasi masalah seksual anda malahan dapat menurunkan kadar gula dalam darah kerana kandungan stevia di dalamnya…

*************************************************************************************

Anda boleh mendapatkannya dengan harga promosi mengikut kemampuan anda. Pakej ini hanya akan diperolehi dengan kami sahaja:

<<< Harga Pasaran RM168.00 sekotak >>>

KINI PROMOSI UNTUK 5 Sachet –  Hanya RM50 SAJA!! Terhad hingga 40 Pembeli sahaja..

Sebarang pertanyaan sila emailkan ke kizlip@gmail.com atau sms ketalian 0178855933 untuk maklumat lanjut.








Follow

Get every new post delivered to your Inbox.