Kurang keras malam ni bang! Ngapa…?

13 07 2011

Apabila membicarakan alat kelakian atau zakar lembik dan tiada power ketika berjuang dalam lautan gelora yang penuh onak dan duri dan akhirnya lemas ditasik madu sering kali membuat lelaki rungsing dan bimbang. Tekanan dan kebimbangan ini akan membuat lelaki jadi tak menentu.

Oleh itu adalah menjadi tanggungjawab sebagai lelaki berusaha untuk memperbaiki diri. Kali ini artikel akan berbicara cara mengatasi zakar lembik, cepat pancut, kurang stamina dan tidak tahan lama berjuang. Kadangkala yang lebih parah, baru nak acu pistol dan keluar air. Aduh pening!..macam ayam daaa. Tak kan nak menjerit..Mak tolong aku!. kalau zaman budak-budak   boleh buat sebegitu. Ini dah jadi bapa budak atau bakal bapa. Mesti malu nak beritahu mak atau pun sesiapa.

Salah satu herba yang baik untuk mengembalikan stamina lelaki adalah Kizlipp. Oleh kerana kehebatannya menyelesaikan masalah zakar lembik, cepat pancut, kurang tegang, kurang stamina. Ia menjadi keperluan kepada lelaki bagi menyelesaikan permasalahan ini.





7 Sebab Zakar Menjadi Tegang

8 07 2011

Keadaan zakar yang tegang, pejal dan bertenaga merupakan isyarat utama bagi sang suami sebelum memulakan hubungan dengan si isteri. Sebenarnya, terdapat beberapa perkara yang menyebabkan zakar menjadi tegang.

Antaranya adalah :-

1. Zakar menjadi tegang disebabkan oleh anda memakan ubat kuat.

Ubat kuat biasanya akan membangkitkan gelora nafsu anda.

Namun, anda haruslah berhati-hati dalam memilihnya. Jika tidak, anda mungkin berisiko merana seumur hidup. Pastikan anda mendapatkan nasihat doktor atau pihak yang bertauliah terlebih dahulu ya.

2. Oleh sebab pengaruh hormon.

Ianya dikeluarkan oleh buli-buli jantina ke dalam darah dan membuatkan zakar tegang.

Hormon-hormon akan bergerak ke otak, seluruh anggota badan dan tulang belakang. Kemudiannya, zakar akan hidup dan tegang secara tiba-tiba sehinggalah anda berkeinginan untuk melakukan persetubuhan.

3. Akibat kepanasan.

Biasanya setelah anda meminum atau memakan dari jenis rempah-ratus seperti lada hitam, kayu manis, bawang dan halia.

Rempah-ratus tersebut akan hancur di dalam darah. Kemudian, ia mempengaruhi otak, sum-sum tulang belakang dan akhirnya selaput pundi kencing. Hal ini juga menyebabkan rasa panas pada selaput lendir.

Rasa panas pada saluran kencing tadi seterusnya membuatkan zakar menjadi tegang.

4. Isi perut kembang.

Makanan seperti keju, telur dan sayur-sayuran apabila dimakan boleh mengembangkan kisaran makanan dan usus.

Seterusnya, ia boleh mendatangkan ketegangan pada saraf jantina sehinggalah zakar menjadi tegang.

5. Pundi-pundi kencing penuh.

Apabila pundi-pundi kencing ni penuh dan berisi air, zakar akan menjadi tegang. Hal ini biasanya terjadi sewaktu bangun pagi. Malah, kanak-kanak pun turut mengalaminya.

6. Gelora nafsu di dalam otak.

Zakar juga mudah tegang apabila timbulnya gelora nafsu dalam otak. Gelora nafsu ni timbul akibat pengambilan alkohol atau meminum arak.

Namun anda harus ingat bahawa alkohol dan arak memang akan menguatkan nafsu. Tapi kekuatannya sesungguhnya yang terindah hanyalah sementara. Pada akhirnya nanti, kekuatan tenaga batin itu akan lenyap sama sekali.

Malah, arak bukan hanya membunuh syahwat tetapi turut membunuh jiwa dan rohani anda.

Lagi satu, menurut kajian yang dijalankan mendapati individu yang meminum arak lebih cepat kehilangan tenaga berbanding mereka yang tidak pernah mengambilnya.

7. Sudah tentu kerana bersentuh anggota jantina.

Ini kerana, bahagian hadapan zakar (kulit kepala zakar) terdiri daripada rangkaian urat halus dan kuat serta terasa geli.

Pada bahagian hujungnya pula terdapat anggota-anggota khas yang dinamakan saraf kelazatan. Saraf kelazatan ini boleh diumpamakan sebagai alat elektrik yang mengeluarkan api bila bersentuhan dengan sesuatu benda.

Begitulah serba sedikit info yang menyebabkan zakar lelaki menjadi tegang. Sebaik-baiknya anda jauhilah arak kerana ianya lebih banyak membawa mudarat daripada memberikan faedah. Akhir kata, mudah-mudahan perkongsian ini sikit sebanyak meningkatkan pengetahuan serta menambahkan kesedaran terutamanya buat kaum lelaki tentang alat sulit anda.

KIZLIPP – Tawaran Hebat sila klik DISINI





Kizlipp Atasi Masalah Zakar Tak Tegang Dan Mati Pucuk Hanya RM50

29 03 2011

Pernahkah anda merasakan INGIN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS tetapi anda tiada tenaga dan tak cukup POWER??!!

Kizlipp adalah jawapan penyelesaiannya. Jangan RAGU & jangan BIMBANG!! Tiada kesan sampingan… Tenaga anda akan segera meningkat dalam masa 1 jam… Kemudian anda pasti bersedia melakukannya…

Bukan itu saja… ia juga boleh diambil untuk jangka masa panjang untuk tenaga berkekalan… walaupun bagi yang tiada masalah di atas…

Bagi yang mempunyai sakit kencing manis.. Kizlipp adalah berita baik untuk anda… ia bukan saja dapat mengatasi masalah seksual anda malahan dapat menurunkan kadar gula dalam darah kerana kandungan stevia di dalamnya…

*************************************************************************************

Anda boleh mendapatkannya dengan harga promosi mengikut kemampuan anda. Pakej ini hanya akan diperolehi dengan kami sahaja:

<<< Harga Pasaran RM168.00 sekotak >>>

KINI PROMOSI UNTUK 5 Sachet –  Hanya RM50 SAJA!! Terhad hingga 40 Pembeli sahaja..

Sebarang pertanyaan sila emailkan ke kizlip@gmail.com atau sms ketalian 0178855933 untuk maklumat lanjut.





Khasiat Butea Superba dalam Kizlipp

10 01 2011

Herba Butea Superba adalah penambah tenaga seksual lelaki yang terbukti keberkesanannya. Butea Superba sangat sesuai digunakan untuk mengubati mati pucuk, lemah syahwat dan kurang daya ereksi. Pengambilan secara teratur boleh membantu mengubati kekurangan tersebut.

Ianya dapat menyelesaikan masalah lemah tenaga syahwat bagi lelaki dengan pantas & mudah. Butea Superba merangsang aliran darah dan membantu meningkatkan & mengekalkan tekanan aliran darah ke dalam pembuluh darah zakar sewaktu zakar terangsang.

Jika diambil secara yang ditetapkan dan terus-menerus dalam satu tempoh yang disyorkan, peningkatan aliran darah ke pembuluh darah zakar akan menyebabkan ianya mengembang dan seterusnya menjadikan saiz zakar & stamina bertambah dan lebih daya tahan.

Sumber dari tumbuhan jenis menjalar dan melilit di pokok-pokok besar. Setiap cambah mempunyai 3 helai daun, bunganya berwarna oren/kuning. Tumbuhan ini mempunyai akar yang sangat panjang dan hanya boleh didapati di kawasan utara & timur Thailand. Di bahagian akar & teras ialah di mana khasiatnya terkandung: menambah dan mengembalikan kekuatan seksual lelaki.

Butea Superba didapati dari tumbuhan Red Kwao Krua yang terkenal di Thailand. Tumbuhan herba yang sangat berkhasiat dan sesuai sekali sebagai tonik & mengembalikan kekuatan seksual lelaki.





Kizlipp, Formulasi Herba Tingkatkan Kesihatan Seksual

7 01 2011

KESIHATAN seksual adalah keupayaan lelaki dan wanita melakukan aktiviti seks dengan bertanggungjawab dan selamat.

Memang tidak dapat dinafikan, perhubungan seks yang tidak memuaskan akan mempengaruhi kualiti hidup pasangan.

Masalah seks yang sering dialami oleh kaum lelaki adalah disfungsi erektil atau dikenali sebagai mati pucuk.

Disfungsi erektil adalah ketidakupayaan untuk mengekalkan atau mengukuhkan ketegangan zakar sewaktu perhubungan seks.

Disfungsi erektil turut berkait dengan masalah lemah tenaga batin dan masalah pengeluaran air mani.

Sesetengah lelaki berpendapat bahawa pengurangan fungsi erektil adalah biasa apabila umur meningkat.

Pada halnya, punca-punca lain seperti tahap kesihatan yang lemah, pengambilan ubat-ubatan tertentu, faktor psikologi dan gaya hidup yang tidak sihat turut mengganggu fungsi erektil.

Masalah kesihatan yang berkaitan dengan aliran darah yang lemah seperti diabetes, tekanan darah tinggi, penyakit jantung dan kolesterol tinggi selalunya menjadi punca bagi masalah disfungsi erektil dan masalah lemah syahwat.

Namun begitu, masalah kesihatan bukan satu-satunya punca bagi masalah ketidakupayaan seks. Sering kali, pengambilan ubat-ubatan tertentu yang menjadi punca sebenarnya.

Penumpuan pada minda dan tubuh amat diperlukan semasa aktiviti seksual. Gangguan emosi akibat daripada kemurungan, tekanan, konflik, perasaan bersalah dan rendah diri ataupun perasaan risau mengenai prestasi seksual boleh menyebabkan atau memburukkan lagi masalah disfungsi erektil.

Selain itu, gaya hidup yang tidak sihat seperti merokok, pengambilan alkohol yang berlebihan, pil ‘rekreasi’ dan diet yang tinggi kandungan kolesterol turut mempengaruhi kualiti seks.

Dengan jelas, masalah ketidakupayaan seks boleh berpunca dari segi fizikal atau psikologikal. Oleh itu, pengenalpastian tentang punca sebenar adalah penting bagi mendapatkan penyelesaian yang efektif.

Ramuan herba merupakan penyelesaian yang asas bagi masalah ketidakupayaan seks.

Sejak dahulu lagi, herba telah diguna untuk meningkatkan prestasi seksual dan tenaga batin serta mengurangkan kelesuan selepas perhubungan seks.

Kini, keberkesanan bagi sesetengah formulasi herba dalam peningkatan kesihatan seks telah mendapat pengenalpastian daripada kajian saintifik.

Ramuan semulajadi termasuk serbuk ANGGUR MERAHprotien SOYAserbuk MACAekstrak STEVIA dan BUTEA SUPERBA antara herba yang dikenal pasti bagi membantu anda menyelesaikan masalah seksual yang dihadapi.

Maklumat herba yang disebutkan diatas boleh anda baca diruangan MAKLUMAT HERBA

Dapatkan produk herba untuk kenikmatan seksual anda di http://kizlip.wordpress.com/beli/





Penyelesaian Pancutan Pra-Matang

27 12 2010

Kizlipp telah berjaya merungkaikan kekusutan ini.

Adakah tempoh penetrasi@jimak anda kurang dari 5 atau 10 minit sedangkan keinginan seks anda masih lagi membara? Jika YA!, anda bertuah kerana saya mempunyai satu rahsia HEBAT yang mahu dikongsi dengan anda!

Jangan bimbang saudara, anda tidak berseorangan dalam hal ini, terdapat 29% lelaki Malaysia bermasalah dalam pancutan pra-matang.

Jika dulu anda hanya mampu bertahan 5-10 minit sahaja pada setiap kali bersama isteri. Aduh..memalukan! Apa lagi, mungkin isteri asyik muncung saja sebab beliau belum “PUAS” lagi. “Baru je I nak rasa sedap U dah buat hal”, katanya. Tetapi KINI tidak lagi. Anda tidak perlu rungsing lagi memikirkan masalah ini.

Kami ada penyelesaian segera dan mudah…  TANPA alat menyakitkan, TANPA suntikan, TANPA buku, atau TANPA minum, anda hanya perlu tuangkan kebawah lidah dan biarkan ianya larut sendiri. Ianya berkesan selepas 30-45 minit diambil.

Usahlah bertangguh lagi, kerana semakin lama anda bertangguh semakin bertambah derita ditanggung oleh isteri anda. Anda dikira dayus jika mengabaikan nafkah batin isteri.

Bukan itu sahaja, ekstrak Stevia yang terkandung dalam pembuatan Kizlipp amat sesuai bagi mereka yang menderita kencing manis yang mana jika anda pengidapnya, Ketegangan zakar anda tidak seperti yang diharapkan ketika bersama isteri. Dengan pengambilan produk Kizlipp secara teratur ianya mampu merawat masalah kesihatan yang anda hadapi sekarang ini.

Beli KizLipp

KlikKHASIAT ramuan  semulajadi yang diperlukan oleh tubuh kita yang terkandung dalam produk Kizlipp adalah: Serbuk ANGGUR MERAHProtien SOYASerbuk MACAEkstrak STEVIA dan BUTEA SUPERBA.
 





Kizlipp – Masalah Ketegangan Zakar, Penyelesaian Buat Pesakit Kencing Manis

25 12 2010

Antara kandungan yang terdapat didalam pembuatan Kizlipp adalah Stevia:

Stevia adalah dari sejenis daun daripada spesis rebaudiana yang berasal daripada kawasan tropika dan sub-tropika di America Selatan dan America Tengah.  Khasiat yang dihasilkan oleh daun stevia boleh menggantikan gula.

Stevia adalah 100% ekstrak semulajadi yang boleh digunakan untuk pesakit kencing manis dalam menurunkan kadar gula dalam darah, menurunkan tekanan darah tinggi, membunuh virus, mengurangkan keradangan, mengurangkan berat badan serta mengelakkan masalah diabetes.

Antara masalah ketegangan zakar berpunca isu kesihatan seperti kencing manis, darah tinggi dan kekurangan hormon testosterone. Masalah ini sering terjadi pada golongan pertengahan umur.

Jika anda termasuk mereka yang mengalami masalah kesihatan yang dinyatakan, pengambilan produk Kizlipp secara teratur mampu merawat masalah kesihatan yang anda hadapi sekarang ini.

 Beli Kizlipp








Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.