Jangan Seksa Isteri Ketika Berhubungan Seks

5 02 2012

Dengan pengambilan Kizlipp yang teratur ianya mampu mengembalikan kejantanan anda seperti anda muda-muda dahulu.

==========================================================

Hubungan intim dengan suami isteri biar pun halal namun ada ketikanya ia diharamkan untuk dilakukan. Situasi tersebut adalah ketika isteri haid dan kedua ketika suami mahu sodomi.

Tapi hairannya biar sudah dilarang agama, masih ada suami yang tetap melakukannya. Salah satu penyebabnya adalah mungkin mereka tidak sedar akan sebab ia diharamkan.

Seks Ketika Haid Dan Risiko Endometriosis

Sekiranya hubungan intim dilakukan sewaktu isteri sedang haid, tekanan pada rahim mungkin akan berlaku dan perkara ini ada kesannya. Darah yang sepatutnya keluar melalui vagina terhalang dan malah mengalir ke rongga perut, dan mendap di sana.

Ini akan mengakibatkan penyakit endometriosis yang mana terdapat sel berupa selaput lendir rahim yang tumbuh di luar rongga rahim. Endometriosis tidak hanya menimbulkan rasa sakit yang sangat menyiksakan tetapi juga mengganggu kesuburan dan mempunyai kesan buruk bagi kesihatan organ reproduksi seseorang wanita.

Sodomi Masukkan Kembali Kuman

Di bahagian dubur bersarang pelbagai bakteria yang bersifat patogan yang kemudian dikeluarkan dari tubuh bersama feses (najis). Tindakan sodomi atau melakukan hubungan intim melalui dubur akan berpotensi memasukkan kembali kuman-kuman itu ke dalam tubuh dan menimbulkan berbagai penyakit ‘pelik’ dan berbahaya seperti Hepatitis C dan HIV-AIDS.

Paksaan

Jangan memaksa melakukan hubungan seks jika isteri tidak menginginkannya. Seks secara paksaan bukan saja menyakiti isteri secara fizikal tapi juga secara emosional. Ia boleh menimbulkan ketakutan pada isteri setiap kali hubungan seks dilakukan. Jika anda tidak yakin, bertanyalah. Seks yang dilakukan secara terpaksa boleh membahayakan perkahwinan. Anda dan pasangan kehilangan makna sebenar hubungan intim.

Mengkritik

Mengucap pujian selepas selesai hubungan intim dengan pasangan memang digalakkan. Ia akan memberi kenyamanan pada pasangan. Tapi yang harus dielakkan adalah ucapan-ucapan yang tidak sedap didengar oleh isteri. Misalnya mengkritik tentang organ sulit pasangan dengan kata-kata yang mengecilkan hatinya. Tidak perlu juga membandingkannya dengan orang lain.

Perubahan Drastik

Melakukan variasi dalam hubungan seks memang perlu. Ia akan mengelakkan hubungan seks itu menjadi sesuatu yang rutin dan membosankan. Tapi jangan pula melakukan perubahan secara mendadak tanpa memberitahu pasangan anda. Sekiranya teringin melakukan sesuatu yang luar biasa, terangkan pada isteri. Jika tidak, isteri mungkin akan bersangka buruk iaitu berfikiran anda pernah melakukannya.

Guna Bantuan Filem Lucah

Ada suami yang mengajak pasangannya menonton filem lucah sebelum melakukan seks. Tujuannya filem tersebut dikatakan mampu merangsang nafsunya selain berharap isteri dapat melakukan aksi yang sama seperti yang ditonton. Tapi hakikatnya tidak semua wanita terangsang, ramai juga yang jijik untuk menontonnya kerana filem porno selalunya merendahkan wanita.





6 Aturan Seks Perlu Dipatuhi Isteri

19 08 2011

Rutin hidup kita seharian punya aturan yang harus dipatuhi agar semuanya berjalan lancar dan semua pihak berpuas hati. Ini termasuklah dalam hubungan intim antara suami isteri. Sebenarnya biar sudah lama berumahtangga ada juga isteri yang tidak tahu peraturan paling asas ketika bersama suami di ranjang.

Berikut adalah enam aturan tersebut dan perlu dipatuhi para isteri.

1. Memberus gigi

Melihat mereka yang tidak bersih giginya anda boleh kegelian begitulah juga perasaan jika anda melakukan perkara yang sama. Mana mungkin memberikan kucupan mesra kalau terbayang gigi yang kotor dan terlekat pula sisa makanan di celahnya. Jadi sebelum berhubungan intim perhatikan aspek kebersihan ini. Pastikan mulut dan gigi anda bersih.

Bagi suami pula terutama yang kaki merokok, berkumurlah dulu sebelum bersama dengan isteri. sebabnya ramai wanita yang tidak tahan dengan bau asap nikotin yang terlekat pada badan dan mulut anda.

2. Jangan tunda buang air kecil

Sering kali berlaku, ketika pasangan berminat untuk berhubungan intim, ada yang terasa seperti hendak membuang air kecil. Meskipun sedang dirayu hebat oleh pasangan tapi sebaiknya janganlah menunda keinginan yang satu ini. Sebabnya ia pasti mengganggu tumpuan anda ketika bersama dengan pasangan.

Kalau tidur pun boleh terganggu jika terasa hendak membuang air kecil apatah lagi tatkala anda sedang melakukan hubungan seks. Kecuali jika keinginan itu datang setelah selesai bersama dengan pasangan. 

3. Jangan menolak posisi baru

Biarpun pasangan mengajak anda mencuba posisi yang pada anda kelihatan aneh tapi jangan lah ditolak mentah-mentah. Tak salah anda mencuba selagi ia tidak bertentangan dengan hukum agama. Mana tahu ia bakal memberikan sensasi yang lebih. Setelah dicuba dan nyata anda tidak selesa, luahkan pada pasangan. sekurang-kurangnya pada masa hadapan aksi tersebut tidak lagi diulang.

4. Jangan tuduh suami tidak ‘perform’

Perkara ini memang akan membuatkan suami atau isteri tersinggung. Lelaki dikatakan sentiasa dahagakan seks api ada masanya mereka tidak bersedia untuk melakukan hubungan intim ini.

Tidak bersedia ini tidak bermakna mereka hilang kekuatan atau punya masalah dengan seks. sama seperti wanita, lelaki juga akan sukar terangsang jika punya masalah, kepenatan dan banyak lagi. sekiranya suami mengalami situasi ini maka sebaiknya tunda dulu hubungan seks.

5. Elak pura-pura puas

Demi menjaga hati suami, ramai isteri berpura-pura puas menikmati seks walaupun hakikatnya sebenarnya tidak. Tahukah anda kenapa perkara ini wajar dielak? Sebabnya kalau anda berpura-pura puas atau orgasma, suami tidak akan belajar cara memuaskan diri isterinya. 

Dia akan berfikir dengan usaha yang dilakukan itu, anda sudah pun puas walhal sebenarnya ia masih jauh dari apa yang anda inginkan. Akhirnya anda sebagai isteri juga yang rugi. Sebaiknya jujur saja dengan pasangan kalau anda tidak puas, begitu juga kalau anda puas menikmatinya.

6. Jangan lakukan seks ketika haid

Ini memang tidak boleh!!! Agama sendiri melarangnya. Ada sebab mengapa tidak dibolehkan. Selain tidak selesa ia juga tidak sihat. sebabnya ketika haid, cairan pencegah jangkitan yang dihasilkan semula jadi oleh vagina diganti oleh darah.

Sebarangkemasukan pada alat sulit wanita itu juga akan menyebabkan aliran darah haid berpusing balik dan menimbulkan infeksi pada rongga pinggul. Walaupun pasangan begitu menginginkan seks ketika ini, mintanya dirinya bertahan.

Nota: Jika suami anda gagal dalam melaksanakan tugasnya seperti harimau ketika bertarung anda bekalkan suami anda dengan Kizlipp agar kepuasan diranjang anda berdua sama dirasa. Pembelian boleh dibuat disini.





Kurang keras malam ni bang! Ngapa…?

13 07 2011

Apabila membicarakan alat kelakian atau zakar lembik dan tiada power ketika berjuang dalam lautan gelora yang penuh onak dan duri dan akhirnya lemas ditasik madu sering kali membuat lelaki rungsing dan bimbang. Tekanan dan kebimbangan ini akan membuat lelaki jadi tak menentu.

Oleh itu adalah menjadi tanggungjawab sebagai lelaki berusaha untuk memperbaiki diri. Kali ini artikel akan berbicara cara mengatasi zakar lembik, cepat pancut, kurang stamina dan tidak tahan lama berjuang. Kadangkala yang lebih parah, baru nak acu pistol dan keluar air. Aduh pening!..macam ayam daaa. Tak kan nak menjerit..Mak tolong aku!. kalau zaman budak-budak   boleh buat sebegitu. Ini dah jadi bapa budak atau bakal bapa. Mesti malu nak beritahu mak atau pun sesiapa.

Salah satu herba yang baik untuk mengembalikan stamina lelaki adalah Kizlipp. Oleh kerana kehebatannya menyelesaikan masalah zakar lembik, cepat pancut, kurang tegang, kurang stamina. Ia menjadi keperluan kepada lelaki bagi menyelesaikan permasalahan ini.





7 Sebab Zakar Menjadi Tegang

8 07 2011

Keadaan zakar yang tegang, pejal dan bertenaga merupakan isyarat utama bagi sang suami sebelum memulakan hubungan dengan si isteri. Sebenarnya, terdapat beberapa perkara yang menyebabkan zakar menjadi tegang.

Antaranya adalah :-

1. Zakar menjadi tegang disebabkan oleh anda memakan ubat kuat.

Ubat kuat biasanya akan membangkitkan gelora nafsu anda.

Namun, anda haruslah berhati-hati dalam memilihnya. Jika tidak, anda mungkin berisiko merana seumur hidup. Pastikan anda mendapatkan nasihat doktor atau pihak yang bertauliah terlebih dahulu ya.

2. Oleh sebab pengaruh hormon.

Ianya dikeluarkan oleh buli-buli jantina ke dalam darah dan membuatkan zakar tegang.

Hormon-hormon akan bergerak ke otak, seluruh anggota badan dan tulang belakang. Kemudiannya, zakar akan hidup dan tegang secara tiba-tiba sehinggalah anda berkeinginan untuk melakukan persetubuhan.

3. Akibat kepanasan.

Biasanya setelah anda meminum atau memakan dari jenis rempah-ratus seperti lada hitam, kayu manis, bawang dan halia.

Rempah-ratus tersebut akan hancur di dalam darah. Kemudian, ia mempengaruhi otak, sum-sum tulang belakang dan akhirnya selaput pundi kencing. Hal ini juga menyebabkan rasa panas pada selaput lendir.

Rasa panas pada saluran kencing tadi seterusnya membuatkan zakar menjadi tegang.

4. Isi perut kembang.

Makanan seperti keju, telur dan sayur-sayuran apabila dimakan boleh mengembangkan kisaran makanan dan usus.

Seterusnya, ia boleh mendatangkan ketegangan pada saraf jantina sehinggalah zakar menjadi tegang.

5. Pundi-pundi kencing penuh.

Apabila pundi-pundi kencing ni penuh dan berisi air, zakar akan menjadi tegang. Hal ini biasanya terjadi sewaktu bangun pagi. Malah, kanak-kanak pun turut mengalaminya.

6. Gelora nafsu di dalam otak.

Zakar juga mudah tegang apabila timbulnya gelora nafsu dalam otak. Gelora nafsu ni timbul akibat pengambilan alkohol atau meminum arak.

Namun anda harus ingat bahawa alkohol dan arak memang akan menguatkan nafsu. Tapi kekuatannya sesungguhnya yang terindah hanyalah sementara. Pada akhirnya nanti, kekuatan tenaga batin itu akan lenyap sama sekali.

Malah, arak bukan hanya membunuh syahwat tetapi turut membunuh jiwa dan rohani anda.

Lagi satu, menurut kajian yang dijalankan mendapati individu yang meminum arak lebih cepat kehilangan tenaga berbanding mereka yang tidak pernah mengambilnya.

7. Sudah tentu kerana bersentuh anggota jantina.

Ini kerana, bahagian hadapan zakar (kulit kepala zakar) terdiri daripada rangkaian urat halus dan kuat serta terasa geli.

Pada bahagian hujungnya pula terdapat anggota-anggota khas yang dinamakan saraf kelazatan. Saraf kelazatan ini boleh diumpamakan sebagai alat elektrik yang mengeluarkan api bila bersentuhan dengan sesuatu benda.

Begitulah serba sedikit info yang menyebabkan zakar lelaki menjadi tegang. Sebaik-baiknya anda jauhilah arak kerana ianya lebih banyak membawa mudarat daripada memberikan faedah. Akhir kata, mudah-mudahan perkongsian ini sikit sebanyak meningkatkan pengetahuan serta menambahkan kesedaran terutamanya buat kaum lelaki tentang alat sulit anda.

KIZLIPP – Tawaran Hebat sila klik DISINI





Tiba Tiba Abang Main Lambat Pancut Malam Itu

26 04 2011

Amaran! Untuk mereka yang sudah berkahwin sahaja!

Adakah anda cepat tewas?
Adakah anda mengalami masalah ‘cepat pancut’?
Isteri tidak puas?

Jangan risau, gunalah KIZLIPP, Memang Power!

Pihak kami menawarkan harga promosi RM150 terrmasuk kos penghantaran sekotak sehingga tarikh promosi tamat. Anda boleh bank in ke akaun bank

(Shamsudin Md Arof)

Maybank: 126740108262

CIMB Bank: 12250000852200

 Setelah bank in emailkan NAMA, ALAMAT, TARIKH PEMBAYARAN, MASA PEMBAYARAN, BANK & RM dan sms dengan tajuk “Bank In Kizlipp” ke 0133016699 untuk tindakan segera.





Kizlipp – Atasi Pancutan Pra-Matang Anda

8 04 2011

Anda boleh mendapatkannya dengan harga promosi mengikut kemampuan anda. Pakej ini hanya akan diperolehi dengan kami sahaja:

<<< Harga Pasaran RM168.00 sekotak >>>

KINI PROMOSI UNTUK SEKOTAK

Hanya RM150 SAJA!!

Terhad hingga  10 Pembeli sahaja..

 

Pihak kami menawarkan harga promosi RM150 terrmasuk kos penghantaran sekotak sehingga tarikh promosi tamat. Anda boleh bank in ke akaun bank

(Shamsudin Md Arof)

 Maybank: 126740108262

CIMB Bank: 12250000852200

 Setelah bank in emailkan NAMA, ALAMAT, TARIKH PEMBAYARAN, MASA PEMBAYARAN, BANK & RM dan sms dengan tajuk “Bank In Kizlipp” ke 0133016699 untuk tindakan segera. 

 





Kizlipp Atasi Masalah Zakar Tak Tegang Dan Mati Pucuk Hanya RM50

29 03 2011

Pernahkah anda merasakan INGIN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS tetapi anda tiada tenaga dan tak cukup POWER??!!

Kizlipp adalah jawapan penyelesaiannya. Jangan RAGU & jangan BIMBANG!! Tiada kesan sampingan… Tenaga anda akan segera meningkat dalam masa 1 jam… Kemudian anda pasti bersedia melakukannya…

Bukan itu saja… ia juga boleh diambil untuk jangka masa panjang untuk tenaga berkekalan… walaupun bagi yang tiada masalah di atas…

Bagi yang mempunyai sakit kencing manis.. Kizlipp adalah berita baik untuk anda… ia bukan saja dapat mengatasi masalah seksual anda malahan dapat menurunkan kadar gula dalam darah kerana kandungan stevia di dalamnya…

*************************************************************************************

Anda boleh mendapatkannya dengan harga promosi mengikut kemampuan anda. Pakej ini hanya akan diperolehi dengan kami sahaja:

<<< Harga Pasaran RM168.00 sekotak >>>

KINI PROMOSI UNTUK 5 Sachet –  Hanya RM50 SAJA!! Terhad hingga 40 Pembeli sahaja..

Sebarang pertanyaan sila emailkan ke kizlip@gmail.com atau sms ketalian 0178855933 untuk maklumat lanjut.








Follow

Get every new post delivered to your Inbox.